13. junij 2014

Holographic beauty

Danes je na vrsti spet eden izmed mojih "zmešančkov". Tokrat sem v prozoren lak vmešala moder in čisto malo rozastega Essence pigmenta, ter srebrne holografske bleščice.

I have another on of my "franken" polishes to show to you today. This time I mixed blue and just a little bit of pink Essence pigment, with larger silver holographic gliter and clear nail polish.




Isto sem naredila še s samim rozastim pigmentom, vendar mi je prvi dosti bolj všeč.

I also did the same with only Pink pigment, but I prefer the first colour.






11 komentarjev:

  1. Oba frankena su lepa, meni se vise dopada plavi, izgleda zaista cudovito! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Both colours are beautiful, but I prefer the first one too, it's really a unique shade!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je bolj všeč prvi, ampak lepa sta pa oba! =))

    OdgovoriIzbriši
  4. *drools* I really like them both! So pretty :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanx :) I recently got some more of these pigments and now I'm thinking about creating some more colours with similar glitter :)

      Izbriši
  5. krasna sta!! <3 kateri prozoren lak pa si vzela za bazo? Sem brala, da bleščice potonejo v navadnih... =/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Žal še nisem našla takšnega prozornega laka, da bleščice ne bi potonile v njem. Jih pred uporabo sobro pretresem pa je vseeno ok ;)

      Izbriši
    2. Aha, ok. So pravle bloggerke, da so iz tega razloga izbrale prozorne lake z bleščicami, ker majo to snov noter, da ne potonejo... ker če jih preveč treseš, maš potem polno zračnih mehurčkov (jaz mam vedno bitko s tem...).

      Izbriši