19. maj 2014

Laquee Rette #17

Dve plasti gel laka laquee Rette #17 sem nanesla med Depend Gellack podlak in nadlak.
I have applied two layers of laquee Rette #17 between layers of Depend Gellack base and top coat.





 zunaj v senci / outside in the shade


na soncu / in the sun




notri s flešem / inside with flash

Na mojih nohtih je zdržal brez krušenja 6 dni, nato pa sem se ga naveličala in odstranila.
It lasted 6 days without chipping, but then i decided to change the color and I removed it :)

12 komentarjev:

  1. What a pretty blue - I love how it looks in the sun! It certainly lasted well :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you, I certainly don't need it to last longer :D

      Izbriši
  2. Krasna boja! :-) Moji lakovi u startu nemaju nikakvu sansu da traju 6 dana, kad god imam vremena odmah menjam manikir... i nail art! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri meni tudi ponavadi ni šanse..ampak vsake toliko je pa vseeno fajn da je tudi takšna opcija :D

      Izbriši
  3. Lep, uf, mi delaš lušte =)) Sem imela pred kratkim podoben lakec zaradi tebe =))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem imela pred kratkim spet podoben lakec na nohtih...ampak se je tako hitro okrušil, da mi ga drugače kot s flešem ni uspelo poslikati. Na tistih slikah je pa žal enak kot ta. Čeprav na sončku je bil še veliko lepši :)

      Izbriši