8. februar 2012

Kiko 232 in 304

Danes vam bom pokazala še preostala Kiko lakca iz paketka presenečenja, ki sem ga prejela v začetku leta. Prvi od njiju je Kiko 232 oziroma Sparkle T. Biege Glitter, kot je navedeno na Kiko spletni strani. Gre za prosojen odtenek, ki je poln bleščic oziroma majhih krpic v kožni in roza barvi. Roza bleščice je bilo precej težko fotografirati, zato je druga slika zamegljena, ker so tako bolj opazne. Odtenek sem na fotografijah slojila čez krem Manhattan lak 95E kožne barve, vendar sem ga nosila tudi že samega. Polne prekrivnosti tako ni mogoče doseči, vendar je bil lakec vseeno zelo primeren, saj se mi je takrat precej mudilo, nohte pa sem imela vseeno nalakirane. ;)

Today I will show you the last two Kiko nail polishes from my surprise package, which I recieved in the begining of the year. The first of these is Kiko 232 or Sparkle T. Biege Glitter, as indicated on the Kiko website. It is a translucent shade full of biege and pink glitter or smaller flakies. Pink glitter was quite difficult to photograph, so the second picture is blurred because the glitter is way more noticeable. On the photos I layered this shade over Manhattan 95E creme nude nail polish, but I already wore it by itself as well. It is not fully opaque, but the polish was still very appropriate, because I was quite in a hurry, but my nails were still painted. ;)





Naslednji je Kiko 304 oziroma Silver Chrome, ki je svetlo srebrne barve s foil finišem. Nanesti je bilo potrebno kar 4 sloje, ker ni tako prekriven, kot so običajno podobni laki. Vseeno mi je bil končni rezultat zelo všeč.

The following is Kiko 304 or Silver Chrome, which is bright silver nail polish with foil finish. It was necessary to apply as much as 4 coats, because it is not as opaque as foil finish nail polishes usually are. However I still liked the final result.





Naj vam še enkrat omenim, da mi je lake iz Italije poslala prijateljica in sorodnica Raggio di Luna, ki se je tudi sama opredelila kot "zasvojenko z laki za nohte". =) Na njenem blogu Raggio di Luna Nails pa ne boste našle le lakov, ampak predvsem prekrasne umetnije, ki jih z njimi ustvarja na svojih nohtih. Je tudi vam njen blog všeč tako, kot je meni? :)

Let me mention again that I recieved these nail polishes from Italy from my dear friend and cousin Raggio di Luna, who is "Official Polish Addict" as well. =) But on her blog Raggio di Luna Nails you will not only find nail polishes, but especially beautiful pieces of art that she created with them on her nails. Do you like her blog as much as I do? :)

4 komentarji:

  1. Kiko 232 je jednostavan ali ima lep efekat presijavanja :-)
    Kiko 304 na kraju daje lep efekat ali se namučiš dok ga namažeš 4 puta, u pravu si... :-)
    A ja sam se ovih dana namučila i sa jednom od novih "kreacija" u kojoj sam kao bazni lak koristila Kiko 304 - kreacija je uživo uspela i dopada mi se, ali mi je bilo teško da to lepo fotografišem i na fotografijama to uopšte ne izgleda tako lepo kao u prirodi... Videćeš uskoro kad je objavim... ako je objavim :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, 232 ima res lep efekt, ampak enostaven pa ni, meni se zdi čisto nekaj posebnega! =) Za 304 je pa res treba imeti živce, ampak za tak končni rezultat je vredno! =) Je pa res, da sem ga tudi jaz težko fotografirala, no ja, v bistvu kar oba, ker sta po mojem mnenju precej lepša, kot prikažejo moje slike... *blush* Komaj pa čakam, da vidim tvojo umetnino! ;D

      Izbriši
  2. Lovely colour!!! I also have it. Like you said is best layered because is a bit sheer.
    Just to let you know I'm doing a Valentine's giveaway on my blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, Beautyshades!
      And I just entered your giveaway, thank you for that too! ;)

      Izbriši