9. december 2011

Layering Combo

Nekaj časa nazaj sem na enem nohtu preizkusila Color Club lakec Total Mystery, vendar je bil za moj okus veliko preveč prosojen, da bi z njim poskušala doseči popolno prekrivnost. Zato sem ga slojila čez prekrivni moder krem lak Essence Chuck. Rezultat - šimrasto modri nohti z vijoličnim pridihom.

A while ago I tried Color Club Total Mystery nail polish on one of my nails, but in my oppinion it was too sheer, so I didn't even bother to reach full opacity only with it. So I layered it over opaque blue nail polish Essence Chuck with creme finish. Result - shimmery blue nails with purple sheen.





Čez nekaj časa me je manikura pričela dolgočasiti, zato sem dodala še bleščičast lak Essence Troy, ki vsebuje modre, vijolične in srebrne bleščice v prosojni osnovi.

After a while this manicure became boring to me, so I added glittery nail polish over it. This was Essence Troy, it contains blue, purple and silver glitter in a clear base.






Kakšen se vam zdi končni rezultat? Meni je bil zelo všeč! :)

How do you like the final result? I liked it a lot! :)

6 komentarjev:

  1. I am in love with this layering! Great and creative combo! Love the Essence glitter!

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks, duhnay! =) Essence glitter is my favorite too, but it needs a good base. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas zanimljiva boja pogotovo u kombinacija oba laka.
    maja - macko ;)

    OdgovoriIzbriši