23. maj 2010

Color Club - Magic Attraction

Ta lepotec je krasil moje nohte praktično 4 dni, od ponedeljka do četrtka. Ker sem imela bolj malo časa za urejanje nohtov, je ostal na njih dlje časa, kot je bilo pričakovano, in super se je odrezal!
Najprej sem nanesla eno plast China Glaze Millennium, potem pa sem dodala še dve plasti Magic Attraction lakca. Rezultat mi je izredno všeč, moji nohti pa so bili kljub svetlejši barvi še vedno zelo vpadljivi zaradi izredno močnih holografskih bleščic, ki so vidne tudi v senci in pod umetno osvetlitvijo.
Kako vam je všeč ta lakec? Če ga imate v svoji zbirki, ga nosite samostojno ali pa spodaj nanesete še prekriven lak?

This beauty was on my nail for 4 days, from Monday till Thursday. I didn't have time to make a new manicure, so this polish was on my nails much longer than I expected. And I loved it very much on my nails!
First I put one coat of China Glaze Millennium nail polish on my nails and then I did two coats with Magic Attraction. I like the result very much and even the lighter colour my nails were still very noticeable because of the strong holographic glitter. It shines even in shadow or under artificial light.
How do you like this polish? If you have it in your collection, do you wear it alone or do you use opaque nail polish underneath as I did?


Umetna osvetlitev. / Artificial light.


V senci. / In shadow.

Na sončku. / In the sun.

4 komentarji:

  1. čudovit je <3
    sem pa presenečena, da je zdržal tako dolgo preko milleniuma, ki je na meni zelo neobstojen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Steffie and Tassa, thank you both! *hugs*

    Anček, hvala! Je pa tudi mene presenetilo, da je vse skupaj tako dolgo zdržalo. Sicer je bilo zadnji dan že bolj ubogo, ampak še vseeno nosljivo. :)

    OdgovoriIzbriši