5. april 2010

Orly - Blue Suede

Orly - Blue Suede je moder mat lakec, ki spada v Matte Couture kolekcijo. Lakec mi je zelo všeč, čeprav se mi je odkrušil preden sem ga sprobala z nadlakom, zato tokrat žal ne bo glossy verzije.

Orly - Blue Suede is a blue matte polish that is a part of Matte Couture collection. I like this color a lot, eventhough it chipped before I could try it with a glossy top coat, so I have only matte photos for you today.


5 komentarjev:

  1. Lep! <3 Tudi nohtki so wooow in nanesla si ga sploh super.

    Škoda, da ne bo glossy verzije. :( Pa drugič.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zakaj ga ni v moji zbirkici?? :( Tega lepotca sem najbrž spregledala... Oo kmalu bo moj <3
    Res lep... In krasen, popolen nanos! Pohvaljena ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. That is a gorgeous blue! It would make an awesome ruffian mani!
    ~Sylvia

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuuu, se strinjam s Tasso! :D
    Tale lakec ti res super paše, nohtki pa so čudoviti, kot ponavadi! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. i loove matte & blue polish :)

    OdgovoriIzbriši