11. april 2010

China Glaze - For Audrey

Fanes vam bom pokazala lepotca China Glaze - For Audrey, ki mislim da ne potrebuje predstavitve.

I will show you China Glaze - For Audrey today and I believe that this color needs no introduction.




Meni na nohtkih najprej ni bil všeč, venda mi je s časom resnično prirasel k srcu.

At first I didn't really like it on me but with time I actually love it now.

9 komentarjev:

  1. jaz mislim da ti odlično pristoji, barva je pa meni res božanska =)

    OdgovoriIzbriši
  2. One of my favourite colours. It's so beautiful.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooooo, tega lepotca sem pa spregledala. Itak, da mi je prečudovit. <3 In tudi na mojih nohtih se znajde kar precej pogosto. Se mi zdi, da med vso množico lakcev še vedno izstopa (seveda pozitivno). :D

    OdgovoriIzbriši
  4. I love this polish and it look beautiful on you!
    ~Sylvia

    OdgovoriIzbriši
  5. Nič čudnega, da je tale eden izmed bolj popularnih odtenkov. Čudovit je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je pa lakec sicer všeč, ampak tako noro lep mi pa spet ni...
    A mislite, da je kaj narobe z mano? :)
    Anček, lepo ti pristoji!

    OdgovoriIzbriši
  7. thanx girls, it really is gorgeous <3

    kvacka ti ga bom posodila za en krog pa si mogoče še premisliš ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit! Na meni pa žal ne izgleda tako lepo. :(

    OdgovoriIzbriši