23. februar 2010

OPI DS - Reflection

Danes vam bom predstavila lakec, ki je popolnoma prekriven že v enem samem sloju.
Gre za OPI-ja, enega izmed Designer Series lakov. Na mojo žalost tudi enega izmed manj holografskih. Sprva mi je bila všeč ideja rdečega holo lakca, na koncu pa se je izkazalo, da ni niti eno niti drugo. Odtenek je dosti bolj svetel in koralen, kot sem si predstavljala in ne pristaja na mojo polt. Tudi čopič je v mojem laku občutno preširok in zato sem imela težave pri nanašanju. Že tako imam na splošno probleme z OPI-jevimi ploščatimi čopiči, ampak tale je še širši od ostalih, česar resnično ne maram! To, da je prekriven z eno plastjo, zame žal ni dovolj, da bi bila navdušena nad njim. :(
Kakšne pa so vaše izkušnje s tem lakcem?

Today I will show you a perfect one-coater. Unfortunately this is the only good thing I can say about this nail polish.
It is one of the Designer Series OPI's and it's practically not holographic at all. At first I loved the idea of a red holo nail polish, but in the end this one was neither of that. It's much lighter and coral than I have imagined and it doesn't look good on me. I usually have problems with flat brushes from OPI, because they are too big for me. But this one is even bigger then the rest of them and I hate it. One coat is enough to be opaque, but this is not enough for me to like it at all. :(
And what are your experiences with this polish?



4 komentarji:

  1. Drugih izkušenj kot te, da mi je na vseh slikah zelo všeč in da je na WL, žal nimam ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se zdi, da ti je nanos lepo uspel, kljub temu, da si imela težave.
    Barva je pa tudi zanimiva, ampak se bojim, da tudi meni ne bi pasala. S koralnimi odtenki sem nekako "skregana". :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam! :)

    Tassa, nanos mi sploh ni uspel, ampak sem se potem še matrala z acetonom, da je izgledalo vsaj približno ok. Sem pa tudi jaz malo skregana s koralčki. ;)

    Biba, če želiš, se lahko kaj dogovoriva. ;))

    OdgovoriIzbriši