2. februar 2010

China Glaze - Let's Groove

Ojla!
Anček vam je že predstavila svojo manikuro, s katero sodeluje v nagradni igri na blogu Parokeets, sledi pa še moja.
Uporabila sem lak China Glaze Let's Groove, ki je temno vijolične barve z zelo zanimivim vijoličnim, modrim in celo rdečim šimrom, ki da laku globino. Odtenek je zelo temen, vendar se na vsaki osvetlitvi še vedno vidi, da je vijoličen in ne izgleda črn. Nanesla sem 2 sloja, kajti 1 sloj še ni bil čisto prekriven.
Nato sem nohtke pokonadirala z lakcem China Glaze Awaken in ploščico GCOCL F01.
Moja fotografija se nahaja pod zaporedno številko 9 in upam, da vam je všeč.
Želim vam lep sončen dan!

Hello!
Anček has already presented her manicure for the contest on Parokeets blog and here is mine too.
I used China Glaze Let's Groove nail polish. It is deep purple colour with purple, blue and red shimmer, which gives the depth to the polish. It is very dark, but never looks black which I love. I did 2 coats because 1 wasn't completely opaque.
Then I stamped on some roses with China Glaze Awaken and GCOCL F01 plate.
My entry is under number 9 and I hope you like it.
So if you do, please vote for me.
Or you can still vote for Anček. :)
Have a great sunny day!


China Glaze - Let's Groove


Moj prispevek v nagradni igri. / My manicure for the contest.

12 komentarjev:

  1. Prekrasna barva, ki jo imam danes tudi sama na nohtih :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Biba, dober izbor!

    Kirsten, thank you! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kvacka, very pretty polish and perfect konading...I love it all together ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Let's groove and Awaken combine nicely! Very subtle and sweet.

    OdgovoriIzbriši
  5. Anček, thank you!!

    Michelle, I agree. Thanks. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow I like the depth that this polish has going on, very pretty!

    OdgovoriIzbriši
  7. Michele, I like that too!

    Cara, thank you!

    OdgovoriIzbriši
  8. Also you've been tagged!
    http://toxiclipstick.blogspot.com/2010/02/my-first-tag.htm

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita barva! S konadom je itak<3

    OdgovoriIzbriši
  10. Toxin, thank you for tagging us!

    KONADomania, pohvala take strokovnjakinje mi je zelo všeč, hvala! :)

    OdgovoriIzbriši